Онегина Елена Борисовна

Онегина Елена Борисовна дүниеге келген 9 сәуір 1971 жылы Қостанай қаласында. Қосымша білім беру жүйесінде 20 жыл. Жұмыс Елена Борисовна өзін тәжірибелі, сауатты, білімді педагог, ол жақсы біледі, өз жұмысын, өз білімдерін ойдағыдай деп хабарлайды әріптестеріне және балаларға.

 Білу үшін қолайлы жағдай жасайтын интеллектуалды, адамгершілік, эмоционалдық, жеке тұлғаны дамыту оқытушының сипаттайды Елена Борисовну сияқты тәжірибелі, білікті басшы және педагог. 

Елена Борисовна меңгереді қазіргі заманғы әдістерін іздеу, жинау, сақтау, өңдеу және пайдалану ақпарат қолданылатын, оның кәсіби қызметі. Меңгерген негіздерімен оқу-бағдарламалық құжаттарын әзірлеу және қолдана біледі, оларды құру үшін білім беру тұжырымдамалары мен бағдарламаларын. Талдау жасай алады ішкі мүмкіндіктері, білім беру мекемесі мен жолдарын туындайтын проблемаларды шешу.

 Елена Борисовна меңгереді қазіргі заманғы әдістерін іздеу, жинау, сақтау, өңдеу және пайдалану ақпарат қолданылатын, оның кәсіби қызметі. Меңгерген негіздерімен оқу-бағдарламалық құжаттарын әзірлеу және қолдана біледі, оларды құру үшін білім беру тұжырымдамалары мен бағдарламаларын. Талдау жасай алады ішкі мүмкіндіктері, білім беру мекемесі мен жолдарын туындайтын проблемаларды шешу.Онегина Елена Борисовна  – техникалық шығармашылық мектебінің қосымша білім беру мұғалімі, «Бастауыш техникалық модельдеу» үйірмесінің жетекшісі. Жаңа формация мұғалімі геометриялық денелермен және фигуралармен жұмыс жасау, әр түрлі бұрыштар мен проекциялар жасау арқылы математикалық шындықты меңгеру саласында «Фребельдің дидактикалық жүйесі» оқу модулін сабақта STEAM технологияларының мүмкіндіктерін сәтті пайдаланады.  Геометриялық ойлауды дамытудың бір жолы – оқыту құралы ретінде көрнекі модельдеуді енгізу. Заттармен жұмыс істеу әдісі балаларға материалды көрнекі құралдардың барлық түрлерін (таяқтар, тіс тазалағыштар, сіріңкелер, сым, жіп, қағаз, геометриялық мозаика, пластилин, тұзды қамыр, полистирол) пайдалана отырып, зерттелетін кеңістіктік қатынас моделін құруды үйренуге мүмкіндік береді. көбік, әртүрлі типтегі құрылыс жинақтары және т.б.). Бұл әрекет модельдеу деп аталады. Модельдеу іс-әрекеті нақты болмыстың математикалық сипаттамасының ерекшеліктерін көрсететін іс-әрекеттің жалпы әдісі болып табылады. Егер адам зерттелетін пәннің, процестің, құбылыстың, жағдайдың, қарым-қатынастың кез келген моделін құрастырып, оны математикалық тілмен сипаттай білсе, онда оның біз математикалық ойлау деп атайтын нәрсесі болады.

         Тәрбиеленушілер Елена Жетекшісі соңғы үш жыл болып табылады және облыстық жарыстардың жүлдегерлері техникалық шығармашылық және тапқырлық.